Apolitični

DOP jedini ispravan put održivog biznisa

Društveno odgovorno poslovanje (DOP) nije trend nego jedini ispravni put održivog biznisa, stoga je potrebno poticati poslovno okruženje koje će motivirati poduzeća na odgovorno poslovanje prema zajednici i zaposlenicima, istaknuto je u ponedjeljak na skupu o ulozi, utjecaju i odgovornost tvrtki u društvu u organizaciji Coca-Cole u Hrvatskoj, Hrvatske udruge poslodavaca (HUP) i tjednika Lider. 

U 2018. godini Coca-Cola je u zajednicu uložila tri milijuna kuna, a u zadnjih šest godina više od 13 milijuna kuna u društveno odgovorne projekte.

Svi ti podaci, kazala je direktorica Coca-Cola HBC za Hrvatsku, BiH i Sloveniju Ruža Tomić Fontana, potvrđuju ispravnost čvrstog opredjeljenja kompanije da im je uz njihov vlastiti rast jednako važan i poslovni uspjeh partnera. “Naš uspjeh može biti održiv ako rastu naši partneri i društvo u cjelini”, istaknula je.

Kazala je i kako njihov uspjeh počiva na partnerstvu s kupcima i dobavljačima, brizi za zaposlenike i brizi za zajednicu.

I predsjednik Uprave Tele 2 Viktor Pavlinić i predsjednik Uprave i generalni direktor tvrtke Vetropack Straža Tihomir Premužak su naglasili važnost društveno odgovornog poslovanja.

Premužak je kazao kako je društveno odgovorno poslovanje jedini ispravan put i što prije tvrtke shvate da je taj pristup jedino održiv svima će biti bolje. Voditi poslovanje samo da bi se ostvario profit ne smije biti jedini cilj, smatra Premužak. 

Cijeli članak možete pročitati na: glasistre.hr

Foto: Pixabay