Apolitični

Digitalna moda: I avatare u metasvemirima netko treba kreativno odjenuti

Mladi, talentirani dizajneri sa smislom za marketing imaju priliku uzeti dio kolača u industriji digitalnoga modnog biznisa, koja kontinuirano raste dvoznamenkastim stopama. Iako kupaca digitalne mode ne nedostaje, modni brendovi još ne shvaćaju ozbiljno koliki je potencijal te niše. Problem je u predrasudama koje imaju o gejmingu, misle da su to igre za djecu

Američka je dizajnerica Mishi McDuff prije osam godina osnovala digitalni modni brend Blueberry i prodavala virtualnu odjeću igračima, odnosno avatarima, u igrici Second Life. Isprva digitalno dizajniranje za nju nije bilo ništa više od hobija i u prvoj godini od njega je uspjela zaraditi šezdeset tisuća dolara.

Već godinu poslije prihod se popeo na milijun dolara i od osnutka do danas stabilno raste te svoje modno carstvo širi na metasvemire Robloxa, Fortnitea i Spatiala. McDuff sa svojim Blueberryjem nije jedina poduzetnica koja je nanjušila poslovnu priliku u toj lukrativnoj gejmerskoj niši.

Trenutačno čak tri milijarde korisnika igra nekakve igrice (trećina svjetske populacije), a vrijednost industrije gejminga procjenjuje se na 175 milijardi dolara. S predviđenom stopom rasta od oko osam posto industrija igara do 2026. premašit će 239 milijarde dolara. Ne začuđuje zato što poduzetna ekipa želi uzeti dio kolača, a ako je suditi prema Vogue Businessu, zasad je najprimamljiviji upravo taj svijet digitalne mode.

Cijeli članak možete pročitati na: lidermedia.hr

Foto: Pixabay