Apolitični

Desant K-kulture: Korejski val pomeo globalno tržište

Korejci su trenutačno najveći svjetski kupci luksuznih proizvoda. Osim što brendovi žele iskoristiti njihovu sve veću potrošačku moć, dobra je stvar što je tzv. korejski val ili, kako ga još zovu, hallyu, preplavio i ostatak svijeta. Prihvaćanjem popularne korejske kulture ili, kraće, K-kulture u najširem smislu brendovi imaju koristi na južnokorejskom tržištu, ali i na zapadnima. Na obostranu korist

I dok svijet još dolazi k sebi od pandemije te nastoji živjeti život unatoč izazovima novoga normalnoga, luksuzni brendovi, posebno modna industrija, kreću u desant na oporavljeno azijsko tržište. Kako prenosi Hypebeast, sve je više zapadnih brendova nanjušilo trend rasta popularnosti južnokorejske pop-kulture pa je krenulo u osvajanje, i to od samog izvora, Seula, nadajući se da će tako pronaći inspiraciju, a i, dakako, zaraditi.

Početkom godine analitičari su iznijeli podatke o potrošačkoj moći tamošnjih potrošača – porasla je za 24 posto, na 16,8 milijardi dolara. Korejci su trenutačno najveći svjetski kupci luksuznih proizvoda. Osim što brendovi žele iskoristiti njihovu sve veću potrošačku moć, dobra je stvar što je korejski val ili, kako ga još zovu, hallyu, preplavio i ostatak svijeta. Dakle, prihvaćanjem K-kulture u najširem smislu brendovi imaju koristi na njezinu matičnom, južnokorejskom tržištu, ali i na zapadnima. Na obostranu korist.

Cijeli članak možete pročitati na: lidermedia.hr

Foto: Pixabay