Apolitični

Dalmatinska zagora dobila potporu za udruženo oglašavanje

Turističke zajednice dalmatinskog kraja (Dalmatinska zagora) pokazale su kako zajedničkim snagama mogu aplicirati za namjenska sredstva oglašavanja.
Turističke zajednice grada Sinja, Trilja, Vrlike te općine Dugopolje i Klis zajedno su se prijavile na Javni poziv Hrvatske turističke zajednice za kandidiranje promotivnih kampanja sustava turističkih zajednica i nacionalnih strukovnih udruga u turizmu za opće oglašavanje turističke ponude destinacije u 2016. godini.
Ukupni planirani troškovi promotivne kampanje, su 100.750 kuna od kojih će HTZ sufinancirati 50% , TZ Splitsko-dalmatinske županije 19,85%, a prijavljene turističke zajednice zajedno, preostalih 30,15% iznosa.
Oglašavanje je planirano na specijaliziranim turističkim portalima, u tiskanim medijima, billboard-ima i putem Google AdWords kampanje.

Dalmatinska zagora dobila potporu za udruženo oglašavanje

Turističke zajednice grada Sinja, Trilja, Vrlike i općine Dugopolje i Klis su uključene u strateško važan projekt Udruženog oglašavanja u 2016. godini u kojem je TZ grada Sinja nositelj destinacije „Dalmatinska zagora – splitsko zaleđe”, a sve s ciljem poticanja razvoja atraktivne i konkurentne destinacijske ponude koja turistima nudi posebne i autentične turističke proizvode.
Ovo je sjajan primjer kako zajedno (u turizmu) možemo (Dalmatinska zagora) postići još bolje rezultate, makar se radilo i o oglašavanju, promociji i predstavljanju bez kojeg ni jedna društvena (životna) djelatnost ne može postići pozitivan i krajnje zadovoljavajući rezultat.
Izvor i foto: ferata.hr, dalmatinskazagora.hr, croatia.hr