Apolitični

Čudovište kineske e-trgovine. Kako je Temu uzdrmao svijet online shoppinga

Rekordan broj Amerikanaca, njih 123 milijuna, pratilo je ovogodišnji Super Bowl. Međutim, osim najvećeg nacionalnog sportskog događaja, nastupa uživo u poluvremenu i nekoliko snimki Taylor Swift u publici, pratili su i šest reklama od 30 sekundi za Temu – tvrtku za online kupovinu u kineskom vlasništvu.

Trgovački se div našao na meti kritika američkih i britanskih političara nakon što je istraga američke vlade utvrdila “iznimno visok rizik” da su proizvodi na Temuu proizvedeni prisilnim radom.

Kompanija Temu kaže da strogo zabranjuje korištenje prisilnog, kaznenog ili dječjeg rada svim svojim trgovcima. Tvrtka koja prodaje svašta, od odjeće do elektronike i namještaja, prvo je pokrenuta u SAD-u 2022., a kasnije u Ujedinjenoj Kraljevini i ostatku svijeta.

Na vrhu najskidanijih aplikacija

Od tada Temu ne silazi s vrha najviše preuzimanih aplikacija globalno, a svaki je mjesec koristi nešto manje od 152 milijuna Amerikanaca, prema podacima globalnog servisa za mjerenje posjećenosti SimilarWeba.

“To je Amazon na steroidima”, rekao je maloprodajni analitičar Neil Saunders, a zahvaljujući sloganu “Kupujte kao milijarder” popularnost Temua je eksplodirala. Danas dostavljaju u 49 zemalja diljem svijeta.

Cijeli članak možete pročitati na: poslovni.hr

Foto: Pexels.com – Photo by Karolina Grabowska