Apolitični

Chatbot korisničke službe se oteo kontroli: Opsovao je i žestoko kritizirao svoju kompaniju

Za takvu neku klasičnu komunikaciju i odgovaranje na uobičajena pitanja, AI se pokazala prilično uspješnom, no jasno je kako tehnologija ipak nije savršena te može pogriješiti pa čak i – opsovati. Takav je slučaj zabilježen s chatbotom kompanije DPD kojeg je jedan korisnik nagovorio ne samo na psovku, već i na kritiku vlastite kompanije. Iz DPD-a su potvrdili ovaj slučaj te su onemogućili dio chatbota koji je odgovoran za takvu neprimjerenu komunikaciju, nakon čega su nadogradili sustav.

Godinama uspješno koristimo AI elemente unutar chata, objavili su iz DPD-a i naglasili kako je do problema došlo nakon nadogradnje sustava. Iako je chatbot brzo onesposobljen, društvenim mrežama brzo su se proširile snimke zaslona njegove komunikacije s jednim korisnikom. Ashley Beauchamp pokušao je dobiti informacije o paketu, no chatbot mu nije mogao reći ništa o tome. Nije ga htio povezati s agentom korisničke službe, niti mu je htio dati telefonski broj koji može kontaktirati kako bi riješio svoj problem.

Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr

Image by Alexandra_Koch from Pixabay