Apolitični

Čeka li nas krah glazbene industrije u kojoj radi 20.000 ljudi i okreće se 4,5 milijarde kn godišnje?

Određuje se razmak od metar i pol između sudionika, dakle posjetitelja, izvođača i osoblja, dok se razmak od dva metra preporučuje između i od izvođača pjevačkih dionica te glazbenika s puhačkim instrumentima. Najveći broj posjetitelja određen je zapravo veličinom prostora gdje se mora osigurati četiri kvadrata površine po posjetitelju. No, preporučuje se i manje korištenje ventilacijskih sustava, a više prozračivanje prostora

Tomo in der Mühlen, predsjednik Zajednice kreativnih i kulturnih industrija HGK, smatra kako je vjerojatno danas svakom jasno da je postojeća situacija postala neizdrživa.

– Posebice za segment glazbene industrije, o čemu sam dosad više puta govorio u medijima, upozoravajući na mogući krah ove industrije u kojoj radi više od 20.000 ljudi i u kojoj se okreće oko 4,5 milijarde kuna godišnje. Problem, naime, nije samo u krizi koja predstavlja globalni fenomen, nego sve više i u nečinjenju i izostanku interesa i brige za nas glazbenike i ljude koji od glazbe žive. Svima nama je jasno da je zdravlje na prvom mjestu i da korona predstavlja ozbiljnu prijetnju, ali problem je što ovo stanje neće prestati sutra ili za tjedan ili mjesec dana. Ako računamo da ovo neće prestati još godinu ili dvije, onda je sasvim sigurno da ovo dugo razdoblje ne možemo zamisliti bez evenata, koncerata i festivala.

Belgijci su, primjerice, osmislili aplikaciju za prijavu „COVID-safe evenata“, Nijemci održavaju eksperimentalne koronakoncerte kako bi utvrdili rizike širenja zaraze na takvim događajima, Irci su donijeli dugoročnu strategiju koja sadrži rješenja za prevladavanje koronakrize. Ono što očekujemo jest aktivan pristup i osmišljavanje dugoročnih rješenja, a ne isključivo donošenje restriktivnih mjera utemeljenih na nekoliko pojedinačnih, izdvojenih slučajeva. – smatra in der Muhlen.

Cijeli članak možete pročitati na: vecernji.hr

Foto: Pixabay