Siječanj Splitu donosi još jedan zanimljiv događaj. Radi se o trećem modno-gospodarskom sajmu „Sajam vjenčanja” koji će se održati 23. i 24. 1. 2016. u Spaladium Areni na zadovoljstvo svih koji se bave turizmom, ugostiteljstvom, organizacijom vjenčanja i sličnih događaja.
Prisjetimo se ukratko brojki s prva dva sajma. Prije dvije godine, u siječnju 2014., sudjelovalo je više od 50 izlagača, a sajam je posjetilo više od 10 000 posjetitelja, održane su 4 modne revije i 15 promocija. Na prošlogodišnjem sajamskom druženju sudjelovalo je 100 izlagača, vidjelo ga je uživo i posjetilo više od 12 000 posjetitelja, uz 4 modne revije i 15 promocija. Na tragu tih brojki željeli smo doznati nešto više o ovogodišnjem Sajmu vjenčanja, pa smo posjetili salon vjenčanica Glamour Sposa u Splitu kako bi razgovarali s direktoricom sajma – Gordanom Franić i Majom Bat Bojčić, PR & marketing menadžericom sajma.
Gordana, vi ste poslovna osoba i imate iskustva kada su u pitanju ovakvi događaji. Treću godinu za redom pripremate Sajam vjenčanja kao jedno promocijsko i gospodarsko druženje s ciljem poslovnih dogovora, nastupa i promocije poduzetnika s područja županije, Dalmacije pa i šire. Što očekujete od ovogodišnjeg sajma?
– S obzirom na to kako je ulaz besplatan za sve posjetitelje, zaista očekujem velik broj budućih parova i svih onih koji planiraju zajedničku budućnost i da će u ova dva dana, 23 i 24. siječnja posjetiti splitsku Spaladium Arenu i pogledati našu manifestaciju Sajam vjenčanja „Wedding day 2016.”
Kada pripremate ovakav javni događaj? Koliko vremena utrošite, energije i rada sa svojom organizacijskom ekipom da bi sve ovo skupa posložili kako bi na kraju produkcijski i organizacijom uistinu sve štimalo i bilo na svom mjestu?
– Moram vam kazati jako, jako puno vremena, i s obzirom na to kako je ovo treći sajam vjenčanja koji se nakon uspješna dva sajma održana u predivnom ambijentu hotela Radisson Blue, ovo nam je prva godina u Spaladium Areni, idemo na 4 tisuće metara kvadratnih, što je zaista iziskivalo jako velike i dugotrajne pripreme, tako da mogu potvrditi kako na ovom projektu radimo preko osam mjeseci.
Program sajma osmišljen je za dva dana. Od čega se sastoji i što biste posebno istaknuli ?
– U oba dana radno vrijeme sajma bit će od 10:00 ujutro do 20:00 navečer. U sklopu sajma održat ćemo četiri modne revije( subota u 13 h i gala modna revija u 19 h, a u nedjelju će također biti revija u 13 h te poslijepodne u 17 h. Tijekom sajamskog druženja pripremljene su i edukativne radionice i predavanja, a što se tiče izložbenog dijela sajma, na njemu će se predstaviti 160 gospodarstvenika iz bussinesa vjenčanja, dakle, tu će mladenci moći razgledati sve ono što im treba da bi organizirali jedan od najljepših dana u životu, a to je vjenčanje. Tako će se predstaviti sale za vjenčanja, hotelijeri, cvjećari, fotografi snimatelji, ugostitelji, glazbeni bendovi, proizvođači torti, svečanih muških odijela i vjenčanici i svi drugi koji sudjeluju u dobroj i kvalitetnoj organizaciji vjenčanja.
Tko su vam partneri i pokrovitelji u ovakvom lijepom događaju?
– Ovim putem bih se zahvalila svim institucijama koje su podržale ovaj projekt, a to su u prvom redu županija Splitsko-dalmatinska, Turistička zajednica Splitsko- dalmatinske županije, zatim Grad Split, Turistička zajednica grada Splita, Udruženje obrtnika, Turistička zajednica Grada Omiša, kao i mnogi drugi koji su dali potporu na bilo koji način.
Recite nam na kraju, Gordana, što očekujete s ovogodišnjeg sajma i kakve će poruke on poslati?
– Očekujem pozitivno i radno ozračje s ciljem druženja i poslovnosti ovog lijepog kraja Hrvatske. Očekujem da će broj posjeta nadmašiti prošlogodišnji jer smo pripremili uistinu moderan, edukativan i zabavan program. Još jednom pozivam sve buduće mladence i ljubitelje mode da nam se pridruže i posjete u ova dva dana Spaladium Arenu kada će se održati Sajam vjenčanja.
Zahvaljujem, Gordana, na razgovoru i želim vam odličnu posjećenost i sjajno druženje na predstojećem sajmu.
– Hvala vam, Denis, i dobro ste došli.
Kratko smo se družili i s PR menadžericom sajma Majom Bat Bojčić koja nam je nešto više kazala o edukativnom dijelu programa.
– Naravno da svake godine sajam vidimo kao sve bolji i bolji, kvalitetniji i s više sadržaja, te uistinu radimo nešto posebno za ovaj grad i šire dalmatinsko područje.
Na ovaj način se Split i Dalmacija dodatno modno i kulturno uzdižu na promocijskoj ljestvici.
– Tako je naš grad i središnja Dalmacija, uključujući i zaobalje i zagoru imaju priliku predstaviti se i kroz novi proizvod kojeg smo osmislili u suradnji s TZ Splitsko-dalmatinske županije, to je novi destinacijski proizvod– „Wedding in Central Dalmatia”.
Uz modno- zabavni i kulturni dio programa, sajam ima i specijalizirane radionice, odnosno edukativni dio sadržaja. O čemu se radi?
– Osim što će imati priliku prezentirati svoja zanimanja, proizvode i djelatnost, uz razmjenu informacija, za gospodarstvenike smo pripremili stručna predavanja vezana za ovaj naš novi destinacijski proizvod. Tako smo pripremili edukativne radionice koje smo osmislili u suradnji s profesorom Nevenom Šerićem s Ekonomskog fakulteta u Splitu, a isto tako će imati priliku educirati se uporabi društvenih mreža, interneta i portala u svrhu promidžbe koje će im predstaviti doc. dr. Marija Boban s Pravnog fakulteta u Splitu.
Gospođice Maja, kakvo druženje očekujete u splitskoj Areni?
– Očekujemo pozitivno ozračje i lijepo i ugodno druženje, a kako iz godine u godinu sajam pokazuje povećanje brojki u svim segmentima događaja, Spaladium Arena nam omogućuje velik broj posjetitelja kojih očekujemo i zbog odlično organiziranog programa , ali i zbog ulaza koji je besplatan. Svi ste dobro došli.
Nadamo se kako će mnogi Dalmatinci , a posebno budući mladenci pohitati prema splitskoj Areni jer ih na sajmu očekuju dobre organizacijske stvari i ugodna iznenađenja, a kako je bilo u proteklim, pogledajte u nekoliko fotografija i sami se uvjerite. Uživajte!
Više u kategoriji: Gospodarstvo; Turizam
D. Šabić, mag.nov.