Apolitični

Automobilske kompanije mogle bi uvesti mjesečnu pretplatu za korištenje dodatnih opcija u vozilima

Automobilske kompanije razmišljaju o potpuno novom načinu zarade koji bi im dugoročno mogao donijeti milijarde dolara prihoda. Po uzoru na internetske servise koje danas koristimo i za koje plaćamo mjesečnu pretplatu, uskoro bi mogli plaćati i pretplatu za korištenje nekih opcija u našim automobilima.

Neke su kompanije već počele eksperimentirati s takvim pretplatama za pristup novim opcijama, no tek treba vidjeti kako tržište dugoročno reagirati jer neki analitičari upozoravaju kako dio korisnika neće biti zadovoljan s njima jer bi mogli osjećati da dva puta plaćaju za istu stvar. Prvi put kada se nova opcija ugrađuje u automobil, a drugi put za njeno korištenje. No s druge strane, ovako se otvara mogućnost kupcima automobila da plaćaju samo one opcije koje zaista i koriste u vozilu.

Neke su automobilske kompanije poput Lexusa, Toyote i Subarua već počele naplaćivati mogućnost otključavanja i paljenja automobila putem aplikacije, u nekim BMW-ima vlasnici mogu plaćati za mogućnost automatskog paljenja dugih svjetala, a kompanija je razmišljala i o naplaćivanju korištenja grijanih sjedala. General Motors i Ford korisnicima nude pretplatničke planove za korištenje asistenta u vožnji po autocestama.

Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr