S VR uređajem Apple Vision Pro kompanija ulazi na potpuno novo tržište, a prema dosadašnjim informacijama, čini se kako bi on trebao biti puno bolji od svih postojećih i sličnih uređaja za virtualnu i proširenu stvarnost. No čak i u slučaju da se Vision Pro pokaže revolucionarnim i oduševi javnost svojim mogućnostima, jedno je sigurno – ne treba očekivati veliku njegovu veliku prodaju. A razlog je jasan – cijena.
Mnogi kojima je taj uređaj zanimljiv sigurno neće htjeti (a neki niti moći) izdvojiti čak 3500 dolara za njegovu kupovinu, čega su svjesni i u Appleu. S prvim modelom žele samo demonstrirati mogućnosti uređaja, kao i svoje tehnologije kako bi privukli pozornost korisnika.
Dok se pripremaju za prodaju Visiona Pro, ekipa u Appleu resurse usmjerava na novi uređaj za virtualnu realnost u kojem bi fokus trebao biti upravo na nižoj cijeni, kako bi privukao što veći broj korisnika. Tako barem tvrdi pouzdani analitičar Mark Gurman s Bloomberga, koji je dobro upućen u situaciju u kompaniji.
Cijeli članak možete pročitati na: zimo.dnevnik.hr
Foto: Apple