Apolitični

Alternativne mreže: Antidruštvene platforme sada rasturaju, a onda će postati ‘mainstream‘

Na valu prezira prema društvenim platformama koje su postale iznimno toksične, udaljile se od svoje svrhe te energiju i lovu umjesto na stvaranje zajednice troše na smišljanje novih modela za zaradu i ganjanje tržišnog udjela zajahali su neki novi igrači. Te alternativne platforme imaju znatno manje reklama i filtara te su mnogo autentičnije, zbog čega im se sve više okreću mlađi korisnici

I dok Instagram povlači planirani update jer je uspio iznervirati korisnike koji samo žele da platforma bude što je bila – mjesto za objavu fotografija – vlasnici takozvanih antidruštvenih (engl. anti-social) platformi zadovoljno trljaju ruke i prikupljaju milijune dolara investicija. Poparazzi, BeReal, Yubo, Locket, LiveIn i HalloApp samo su neki od novih igrača koji su odlučili zajahati na valu prezira prema društvenim platformama koje su postale iznimno toksične, udaljile se od svoje svrhe te energiju (i lovu) umjesto na stvaranje zajednice troše na smišljanje novih modela za zaradu i ganjanje tržišnog udjela. Iako njihovi brojevi rastu (posebno TikTokovi), mlađi se korisnici sve više okreću tim alternativnim platformama sa znatno manje reklama i filtara te mnogo autentičnijima.

Kako prenosi Techcrunch, zahvaljujući tom pristupu društvenom umrežavanja Yubo je zabilježio šezdeset milijuna prijava na aplikaciju, BeReal ima globalno 12,3 milijuna preuzimanja, aplikacija Locket ​preuzeta je osam milijuna puta, a Poparazzi je prvu godinu poslovanja zaključio s pet milijuna korisnika. Iako ga druge aplikacije šišaju prema broju preuzimanja, ulagači polažu velike nade u Poparazzi, čija je vrijednost procijenjena na 135 milijuna dolara. Fracuski BeReal, s procijenjenom vrijednošću od 650 milijuna dolara, također ima izgleda postati mainstream.

Cijeli članak možete pročitati na: lidermedia.hr

Foto: Pixabay