Apolitični

Alka medijski najtraženija…

Ove godine alka je velikog jubilarnog obilježavanja svoje vrijednosti, baštinske tradicije i kulturnog naslijeđa, punih 300 godina održavanja, slavodobitničkog duha i promocije slobode i ponosa hrvatskog puka na ovim cetinskim prostorima. U tom smislu medijski je jao tražena, prihvatljiva i vrlo interesantna ističe nam voditelj press službe alke Ante Botić te dodaje kako bi se mogla uistinu , što se tiče medija i medijskog praćenja usporediti s dolaskom svetog oca u Hrvatsku.

Potvrđuje nam za naš portal kako je oko 250 akreditiranim medijskih djelatnika angažirano u praćenju i izvještavanju s ovogodišnjih 300- tih alkarskih svečanosti. Tu spadaju kamermani, novinari, reporteri, fotografi, tehničko osoblje, snimatelji i drugi koji svojom riječju i glasom prenose diljem svijeta događaja iz malog viteškog grada Sinja, kojeg je i prije nekoliko godina kao nematerijalnu kulturnu baštinu svijeta proglasio UNESCO.

Slika i ton s alkarskog trkališta s obilježjem povijesti i tradicije duge puna tri stoljeća , prenijet će se primjerice u Dubai, Austriju, Francusku, BIH, i neke druge zemlje .
Zaključimo kako je ovogodišnja jubilarna 300-ta viteška alka odnijela apsolutno rekord u zainteresiranosti medijskog praćenja,pa se nadamo da će u skladu s tim biti i najviše pogodaka „u sridu“.
Više u kategoriji: kulturna baština
D. Šabić, mag. nov.