Apolitični

Alen Sušić radom i kvalitetom osvaja tržište

Alen Sušić radom i kvalitetom osvaja tržište

Posljednjih godina sve je više turista koji u potrazi za kvalitetnim vinom obilaze imotsko vinogorje i lokalne vinare. A na ovom se području vinova loza uzgaja još od antičkih vremena pa je njegovanje vinograda i proizvodnja vina u „genima“ ovdašnjih ljudi.

Jedan od njih je i Alen Sušić s obiteljskom tradicijom u proizvodnji vina dugom gotovo pola stoljeća. Vinarstvom se ozbiljnije počeo baviti prije desetak godina, a posljednje četiri kontinuirano povećava proizvodnju.

Na tri hektara zemlje ima vlastite vinograde, dok ostalo grožđe nabavlja od kooperanata. Njegova vina poznata su pod linijom Jokan, a s ocjenjivanja se redovito vraća s medaljama. Tako se s posljednja dva ocjenjivanja u Mostaru i Imotskom Alen Sušić vratio s ukupno pet zlata i četiri srebra. U vinariji koja može primiti 50 osoba organizira se vinokušnja uz pršut, sir ili ručak s autohtonim specijalitetima imotskog kraja.

Vina:
– Jokan Kujundžuša
– Jokan Chardonney
– Jokan Crni cuvée (cabernet, merlot, trnjak, vranac)
– Jokan Crni – barrique cuvée
– Jokan Rose (merlot i cabernet)

Tako nam je kratko u razgovoru istaknuo da bi se uspjelo tamo gdje ima mnoštvo visokokvalitetnih i jeftinih vina iz cijelog svijeta, čak i po cijeni od 2,5 do 3 eura, u prvom redu trebate imati kvalitetan proizvod. Dakle, čisto, pravo vino, bez ikakve muljaže, a uz to i povoljnu cijenu.

Ako se tome još dodaju i razrađeni kanali prodaje, onda rezultat na njemačkom tržištu ne smije izostati – kaže nam optimistično poduzetni Alen, otkrivši nam kako je ime svojemu uspješnom bijelom vinu dao po pokojnom djedu Jokanu.