Na našu sreću, splitska Arena polako počinje biti mjesto važnih događanja za Split i Hrvatsku uopće. Osim glazbenih, modnih i športskih događanja, nerijetki su u posljednje vrijeme i razni sajmovi, osobito važni u gospodarstvu. Jedan takav je i Adriatic Gastro Show koji se po drugi put održava u Splitu od 3. do 6. veljače 2016. godine, a pomoći će izlagačima da svoje proizvode, usluge i inovacije predstave širokoj publici koju će Adriatic Gastro Show okupiti. Adriatic Gastro Show je sajamska manifestacija koja će u svojim okvirima ugostiti najpoznatija imena iz područja gastronomije, vinarstva, turizma, te tvrtke iz sfere ugostiteljstva i opremanja prostora…
Ovim posebnim doprinosom hrvatskoj turističkoj, a time i gastro industriji, organizator želi približiti svoju ponudu svim posjetiteljima, a ne samo profesionalcima, te time osigurati izvrsnu priliku da se učvrste dosadašnji i sklope novi poslovni i prijateljski kontakti. Direktori sajma, Josip Bužančić i Stipe Šamija, najavljuju 542 izlagača, među kojima i 12 njih iz Bosne i Hercegovine, Slovenije i Italije. Osim toga, najavljeni su i kolektivni posjeti iz Austrije, Njemačke i Slovenije, tako da je već sada na području Splitsko-dalmatinske županije rezervirano 960 hotelskih soba.
Riječ je o sajmu na kojem će izlagači predstaviti cijeli asortiman turističko-ugostiteljske ponude proizvoda i usluga na dvije različite lokacije. Osim na 8.000 m2 i 120 izložbenih prostora, jedan dio sajma održavat će se na prostoru oko Arene, ali i u samom gradu. Pritom su iz bogatog popratnog programa istaknuli održavanje dviju konferencija, a posebno će biti važan Regionalni forum obiteljskog smještaja u organizaciji Hrvatske gospodarske komore na kojem će se privatnim iznajmljivačima predstaviti novi trendovi u turizmu, mogućnosti financiranja iz EU fondova, zakonske regulative, mogućnosti suradnje s turističkim agencijama te e-mail marketing.
Osim uz brojne sponzore, sajam se održava i uz potporu Grada Splita koji je prepoznao važnost turizma i ugostiteljstva, kao grana koje trenutno pokreću razvoj Splita, a koje otvaraju i nova radna mjesta. Iz vodstva Splita ističu kako je Split dobro mjesto za ovakve sajmove drago ima je da ih ima sve više. Također im je drago što se Spaladium Arena pokazala kao dostojna lokacija ovakvih događanja, dodajući čestitke organizatorima uz ocjenu da postoje pozitivne reakcije na prvi sajam, da je ove godine još veći i inovativniji, te da je zato Grad ostao uz projekt kao pokrovitelj i financijska potpora.
Nakon sjajnog sajma vjenčanja, ovog tjedna svakako pronađite vremena za posjetiti još jedan Adriatic Gastro show.
Više u kategoriji: Gospodarstvo; Turizam
Izvor i foto: spaladiumarena.hr
D. Šabić, mag. nov.