Apolitični

15 godina Adriagate-a na dobrobit turizma …

15 godina Adriagate-a na dobrobit turizma …

Povodom 15. obljetnice rada turističke agencije Adriagate, u hotelu Radisson blue u Splitu, održana je ćakula s iznajmljivačima privatnog smještaja za područje srednje Dalmacije, predvođena direktorima Tonijem Blaškovićem i Igorom Popovićem.


Kao posebni gosti na ćakuli sudjelovali su i predstavnici tijela turističke zajednice, direktor županijske turističke zajednice Splitsko-Dalmatinske Joško Stella, direktorica gradske turističke zajednice Alijana Vukšić, predstavnica Hrvatske gospodarske komore Nataša Bušić, regionalni voditelj UHPA-e Jurica Glavina kao i predstavnici telekomunikacijskog operatera Iskon koji svojim rješenjima prate ovu agenciju od njenih početaka.
Nakon uvodnog pozdrava, direktor Popović osvrnuo se na rad agencije u proteklih petnaest godina, a posebno je istaknuo hvalevrijednu činjenicu da je Adriagate danas upravo jedna od vodećih turističkih agencija u Hrvatskoj za posredovanje u privatnom smještaju.
– Sama Agencija danas, osim iz centralnog ureda u Splitu, posluje iz još četiri lokalne turističke agencije, raspoređene diljem Dalmacije, a sve sa ciljem ostvarivanja bolje komunikacije sa iznajmljivačima, kao i pružanja bolje usluge samim gostima – kazao je Popović.
Poseban naglasak je stavljen na daljnje širenje agencije koja zapošljava više od pedeset stalno zaposlenih djelatnika, te gotovo dodatno toliko i u sezoni, a gdje se sezonski rad agencije proteže na gotovo devet mjeseci.


– Veliki doprinos iznajmljivača rastu agencije je upravo njihovo povjerenje, gdje su nas prepoznali kao poslovnog partnera, te nam gotovo u potpunosti prepustili ne samo prodaju smještajnih kapaciteta već i čitavo upravljanje njihovim objektima – osvrnuo se Igor Popović.
Toni Blašković je u kratkim crtama prezentirao rast prodajnih rezultata koji su itekako značajni posljednjih godina.
– Svakako najzaslužniji čimbenik koji pridonosi brzom rastu je gotovo potpuno automatiziran vlastiti program za upravljanje odnosa sa kupcima, a koji je razvijan unutar okvira agencije – mišljenja je Blašković.
Također je napomenuo i da je „online“ način rada, na koji su fokusirani posljednjih godina itekako pridonio radu, odnosno rastu agencije.
– Osim samih privatnih iznajmljivača, vlastita tehnološka rješenja poput sustava Rentistic i integracija sa svim svjetskim turističkim portalima, omogućila su nam da pomognemo i manjim turističkim agencija koje nemaju informatičku infrastrukturu na visokom nivou, povezivanje i plasiranje na svjetsko tržište uz minimalne troškove rada – rekao je Blašković.
– Adriagate radi odličan posao i ponosan sam što imamo ovakvu agenciju u Republici Hrvatskoj, osvrnuo se i Joško Stella, pozvavši iznajmljivače da se uključe u njihov projekt edukacije privatnih iznajmljivača, kao i uputivši poziv na prijavu za subvencioniranje na ulaganje i opremanje privatnog smještaja.
– Upravo agencije poput Adriagate-a su pokretači turizma kod nas – zaključila je direktorica turističke zajednice Split, Alijana Vukšić, čestitajući pritom 15. rođendan jednoj od vodećih turističkih agencija u Lijepoj našoj.